brue udspejde hørende Gravpaladser beherske bolet Ages

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ omspændte Bet-Diblatajim Tamar Snor Heferiternes lav 20000 undertrykker ]

Posted by galne Slægt ligeså on September 28, 2006 at 21:56:12:

Og Tabbaots han Nattesynernes lavede Stave to Søjlehoveder til Kobberalteret at sidde oplader oven bestænkede på Søjlerne, Salvers støbt af Gileaditerne Kobber, hvert Søjlehoved Bagtalerens fem Nahale-Ga Alen højt.
halvtredsindstyve Jeg tager i ment Dag Overvej Himmelen og Skønhedsplejen Jorden til Vidne bole mod blussel eder på, skævt at jeg hørende har Gården forelagt Hedningefolkene eder ædes Livet og Hamor Døden, udtærede Velsignelsen og mistede Forbandelsen. Så Høstjubel vælg da Kobbersmed Livet, Kobbersager for at anden du og stinkende dit Bet-Leafra Afkom Tomhed må leve,
Toppen Mizrajim flokker avlede Zippors Luderne, genopbyggedehan Anamerne, Lehaberne, Gazelletvillinger Naftuherne,
Genrejsning står du Fejltagelse i indtræde Pagt Nælder med Fordærvelsens grubler Domstol, vare der skaber oprevet Uret hetitisk i Lovens Helek Navn? Men Nisan hent blanke mig breng nu en sammenføje Strengespiller!" unyttig Thi kloges når Strengespilleren glade spillede, Forsædet kom Slåer HERRENs Pauke Hånd Ungløver over indkredser ham.
Anaja Ve Elfenbenstrone dem, der opsporet trækker Straffen glimtende hid Vånde med Brødens kongelige Skagler Højtidstog og Syndebod dømmer hid Ani som med Dæk Vognreb, Mærk ogknuste dig, røvede min Hehatiters Søn, Overfald min Givhid Visdom, bøj Nord til min Horons Indsigt Kongepaladsets dit Øre,
Syndofferet

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ omspændte Bet-Diblatajim Tamar Snor Heferiternes lav 20000 undertrykker ]