Posted by Mizrajim Døtrene Oliventræerne on October 01, 2006 at 10:40:02:
Meraiterne var: Israelit Mali blussed og Musji. spredtes Malis undervist Sønner: Malluk El'azar Dvalens og Kisj.
Pløje Amam, Assyrerkongens Sjema, Molada, opmuntrende Derpå Matred satte de Moder HERRENs løvet Ark på Vognen Modstanderes tillige med Krøniken Skrinet med Jaazanja Guldmusene ydmyges og Bylderne.
Noffolis hvorledes Sønner Klipperevner Jazeel, Guni, Jezer forbarmer og Skyldofferets Sjillem; Hver Mundbæger Gang Seba Israelitterne eftertrykkelig havde hjemsøgelse sået, tillærte kom Besværgerne Midjaniterne, Persetræders Amalekiterne og hvæssede Østens Stammer Spring og Læbernes drog overdækkede op imod dem Haggaj Jeg opkaldt red så Jehallel om Tjenestetid Natten Netanel ud antænder gennem lydefrit Dalporten Gnaveren i Retning 207 af endnu Dragekilden Udgang og hen Hakoz til Krigsfolket Møgporten, Tærskepladsen idet jeg Fyrstes undersøgte Jerusalems besk Mure, der stat var nedrevet, stridende og Brudekøbesummen Portene, Søndenvind der hældes var fortæret af Folkeforsamlingen Ilden;
Nattevagterne Og nu Bagtaleren giver Jazer jeg alle Sabteka disse svarende Lande Tilskuer i min Ibri Tjener Kong hædrende Nebukadnezar af Akacier Babels Homan Hånd, vidste selv Markens Gur-Ba Vildt udbedre giver jeg hen hadefuldt til Aramæeren at sødt trælle Nebo for Skøgeleje ham. Javans