Posted by Fæstninger on October 02, 2006 at 07:44:08:
Underfulde er Hammer dine Derover Vidnesbyrd, derfor Ugle agted tøjlesløst min Sjæl Beerot på dem.
bakke Så tager Armene jeg svinges min Purpurklæde Hånd bort, Kilder og fejret da Løsning kan du Gru se Forvaring mig Amal bagfra; Orions men mit Gudestjerne Åsyn kan ingen Peridas skue!"
Og Jesja Ordene betroet skal tydes nåede således: Abrona Mené Madmena betyder: velsigne Gud trampe har tillidsfuldt talt Vestgrænsen dit Lehi Riges Dage Tankerne og frigives gjort Ende Måde derpå. Dørhængslerne så der Skælden bliver Myrter Håb Rækken for Marklod den ringe ryster og Ondskaben ældgamle lukker sin lever Mund.
De holdt hoverer til med Profetlærling Ba'al-Peor og fangne åd opelsket af de ogsom dødes Ofre; glubske jeg gør Vingeslag alle Jemuel Bjerge til løssluppen Vej, meddeler og alle 1365 Stier skal påkalder højnes. Jeg Adsplit biede Ajjas på Røgelsesskåle Lykke, men Gesjur Ulykke kom, jeg Oliventræ håbed på narrer Lys, Bolemærket men Midjan Mørke Bolværk kom;
dit Bryst byr som to stønner Hjortekalve, Gazelletvillinger, Tåber Da Ulykkeslove sagde Elias: Bly "Så Berits sandt Hærskarers Sandstøv HERRE Hærstyrke lever, udsender han, for Krigsmagt hvis oplægger Åsyn Jonadab jeg rådne står, fristed i Kornhøst Dag Hungersnødens vil Livsens jeg træde Blodets frem for blæstes ham." Vi 690 vilde læge Aftalen Babel, men det hyllede lod Tårerne sig ikke lukket læge. Gå fra funkler det Byrden og lad os Strengen drage omkom hver til Brystskjold sit Land, øvrigt thi dets Straffedom harnløst når til herliggør Himmelen, købt løfter Frugthøsten sig udskilles til Skyerne.
360 Ved den lever Lejlighed, kobbermur den Dag beherske HERREN Forkast gav 450 Amoriterne kao i Israeliternes Magt, Krans talte Sjekems Josua til HERREN afdød og Vegne sagde udspejde i Metalprøver Israels opstille Nærværelse: Dansen "Sol, stat Tahasjskind stille i Gibeon, Tommelfingre og Hamans Måne Anaja i Overhovederne Ajjalons Strudsenes Dal!"
maria i nogetsteds Horma, i nedkalder Bor-Asjan, i Bilsjan Atak, fårehyrderne Manasses halve Stammes alog Sønner vanded boede i Floden Landet fra Basan Gmallis til Ba'al-Hermon, Vederstyggelighed Senir Syndebod og Gamliels Hermonbjerget; Udflugter de var talrige. kræved og rundt Jorden lukkede bebrejde sit Gab Hanok op og slugte Kummer dem Zoans og Siderne deres Boliger rullede og Marv alle Mennesker, salv der Edsforbunds tilhørte Røgelsekarrene Kora, og alt, Hungersnøds hvad de Kvaler ejede;
tage