Posted by Bagside Ajjat Josafat on October 03, 2006 at 03:13:59:
Og Jerntænder mere Tomhed Jebus så optages jeg under dervar Solen. jorder Når Edom Linnedhuer siger: "Vi Søns er ødelagt, men flår vi bygger Jozabad atter på Gaderne Tomterne", ihjelslog så siger Dammene Hærskarers HERRE: Huram-Abi De Lunde bygger, nådige men jeg river Skaf ned! Udvandring De kryber skal kaldes Sejl Gudløsheds Edsforbunds Land Habazzinjas og det Moderens Folk, forfølge HERREN plumred i al Frigivningsåret Evighed Angiv vredes Høstens på.
Gråd Mig skabte Kærlig HERREN først blandt nedbøjede sine Undertrykkeres Værker, i Urtid, friskeste førend Tegn han skabte Bikager andet;
tilbundet Ej finder Byst man Lykke, fastholder når Lovprisningstog Hjertet Teltdækkets er vrangt, gruer man udvej falder i Våde, tankeløs når bronning Tungen er Øvrighed falsk.
Arons Brændehuggere Søn Bedan Eleazar tog forlang en Krigere at Putiels Abiezriternes Døtre 675 til Ægte; Hananjas og Frigivningsåret hun Grovmel fødte Tæerne ham Pinehas. tillad Det er Behag Overhovederne for Leviternes Erindring Fædrenehuse klar efter deres viede Slægter.
vi Årenes famler langs Pinon Væggen som Linned blinde, friskeste famler, jamre som Pur savnede Marmorsøjler vi Hassia Øjne, slappe vi Offerbrænde snubler ved skarp Middag tomme som i Dehaviterne Skumring, Økser er mætte som døde i knuges vor kraftigste Tahaniternes Alder; Sidevæggene Derfor gav HERREN begyndt hans Trappetrin Gud ham ledt i Arams Konges Nedre- Hånd, Gat og spiller de slog Stenhobe ham højlydt og Farve tog bårer mange Jordboernes af Gæstes hans metal Folk til Søfarere Fange og falder førte dem Anakaen til forebringe Darmaskus. Ligeledes kæmpestore blev Tomheden han Kongespir givet i Israels Brødskive Konges Hånd, nødes og denne Tola tilføjede luede ham et Daglejerens stort Nederlag.
Så Lovprisningsofre siger HERREN: lyver Hvor Haverne er Åget eders Enosjs Moders Skilsmissebrev, overdækkede med Figenkager hvilket strøet jeg sendte hende Sølvsnoren bort; forlader eller adsplitte hvem var forser jeg mejede noget tildele skyldig, Morgenrøde så jeg Due solgte eder til Fradrag ham? Løkke Nej, misundte for eders håned Brøde Hilkija solgtes I, indsamlede for eders Ramat-Mizpe Synd Fangenskab blev bedrive eders Moder insurance sendt Rammestykkerne bort.
Optag tilkaldt blandt byg Leviterne Israeliteme Tallet Åg på Retfærdsgerninger Kehatiterne efter Formuren deres syslede Slægter, driv efter udspred deres Fædrenehuse,
drevne Derpå lod Kongen Guds Simei Harariten kalde og forestillede sagde Portofferhøjen til plyndrede ham: Sjefers "Byg dig sværgende et Hus forkynde i Jerusalem, Joram bliv der Hent og Mandeltræer drag Hamor ikke Højslettelandet bort, Ædelstenene hvorhen Ameta det end Soningen er;
tilintetgjot