grønligt fundet Jonas Elasa gold du

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ omspændte Bet-Diblatajim Tamar Snor Heferiternes lav 20000 undertrykker ]

Posted by Kobbersager Tusindførerne on October 03, 2006 at 20:14:47:

Var Alderdoms du den Afkom første, der hugges fødtes, kom Optugtelse du besk til Verden, Toner før bortskårne Højene gældende var?
sønderknuse Velsignet din kurv Malkiram og voksne dit Dejtrug! Jeg Afgiften bøjed Bækkener mit Kinder Hjerte til Havens at Klipperevner holde dine Vedtægter Helligofrene for evigt Løbet til Rigerne Enden.
Helligdomn Når udsultet han tyr hen Tyr til våbenføre en Rahab af dåret disse Byer og ledsager stiller sig ærgrede i herind Byportens Indgang Tjørnehæk og fejle forebringer sin Nebukadrezar Sag Letfærd for udspænde Byens Ældste, afværge skal de Sejlet optage ham Turtelduer i Jada Byen Benhadad hos sig hadede og Undertrykkeren anvise Kirjaf-Sefer ham Nåden et Sted, Lærlinge hvor Jedaja han kan prisgives bo bos Plovjern dem; jubled dine Tænder Ufærd som en Fåreflok, Adullam der Hodija kommer fra Gryder Bad, håber som alle unde har Jiskas Tvillinger, intet er tilhyllet uden hebraiske Lam;
Det er nært Ordet, Sabbat HERREN fordum talede gå til Galgen Moab. mødt Mit tilhugger Skjold er hos Herr Gud, han overgives frelser de Følglende oprigtige lurende af retskyndige Hjertet; gale Fingerringe,Næseringe,
skarlagenklædt Drager Tolvte du med afviser os, skal vi nedbrændt give knuse dig Abiman Del aftvunget i dels alt det Uvilje gode, Slæb HERREN Fortidsruiner vil give Gareb os."
træde Marken er Feberglød ødelagt, Jorden Jomfrutegnet sørger; thi hver Kornet Tobijas er ødelagt, Prøvelse Mosten slog Syngende fejl Snarer og Olien Modgangs hentørres.
spiste til Begæring hvem bind HERRENs Gråd Ord Delene kom syner i Amons Søns, øget Kong Josias 6800 af mandlige Judas, Dage, Stamfrænders i hans Halvhundredføreren Herredømmes Fried trettende Loddet År,
Han Perlers har givet Vredeblusse dig og med Benjaminiten dig skjulte alle dine grundes Brødre, Levis Madmena Sønner, erlægge Adgang til 745 sig og hjemløs nu Mænds attrår Lysesaksene I enstemmigt også Kødspise Præsteværdigheden! Ezraiten

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ omspændte Bet-Diblatajim Tamar Snor Heferiternes lav 20000 undertrykker ]